رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:
تابناک- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تولید مرغ در استان به اندازه کافی است و بخشی از تولید هم به خارج از استان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 29 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، سید حسین حسینی در حاشیه بازدید از کشتارگاه‌های صنعتی مرغ طی مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهراعلام کرد : روند فعالیت مرغ‌داری‌ها و تولید و توزیع گوشت سفید در استان به گونه‌ایست که کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

حسینی افزود: روزانه بیش از ۱۲۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود و علاوه بر این ۴۰۰ تن مرغمنجمد تنظیم بازار نیز تهیه شده تا کمبودی در این زمینه نباشد.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر در مورد قیمت عرضه مرغ نیز افزود : اگر چه دولت قیمت هر کیلوگرم مرغ را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصوب کرده است، اما قیمت موجود در بازار به دلیل تامین نشدن نهاده‌های دامی از شبکه‌های دولتی، بیشتر است.

حسینی عنوان کرد: از آنجایی که مرغ در استان خوزستان به‌دلیل صادرات به کشور عراق با قیمت بیشتری از مرغداری‌ها خریداری می‌شود، برخی مرغ‌داران ترجیح می‌دهند مرغ را در خارج از استان بفروشند.

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان عرضه مرغ افزود: پرونده تعداد محدودی از واحد‌های متخلف مرغداری به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار